PLAYLIST


Wednesday, April 27, 2011

Συνέντευξη με τον Γερμανό κιθαρίστα Barny

Έχουμε τη χαρά να φιλοξενούμε μια μικρή συνέντευξη με έναν εξαίρετο συναγωνιστή από τη Γερμανία, ο οποίος και θα φιλοξενηθεί στο ελληνικό Skinhouse στις 14 Μαϊου, για μια ακουστική βραδυά, στη μνήμη του Μαρίνου. O Barny έχει κυκλοφορήσει τη μοναδική ως τώρα δουλειά του πέρυσι από την OPOS Records, ένα πολύ αξιόλογο μείγμα ακουστικής μουσικής με ροκ. Ας τον αφήσουμε όμως να μας τα πει ο ίδιος.

- Γεια χαρά συναγωνιστή. Αρχικά θα ήθελα να σε ευχαριστήσω για τη μικρή αυτή κουβέντα. Μπορείς να μας πεις κάποια πράγματα για σένα και τη μουσική σου;

Γεια σου Κώστα, το όνομά μου είναι Barny, είμαι 28 χρονών και κατάγομαι από την Ανατολική Γερμανία. Ασχολούμαι με τη μουσική από τότε που μου έδωσε την πρώτη μου κιθάρα ο πατέρας μου, στην ηλικία των 12 ετών. Είχα παίξει στο παρελθόν σε κάποιες μπάντες, ωστόσο ξεκίνησα να συνθέτω δικές μου μπαλάντες και είναι αυτό το οποίο κυρίως κάνω τα τελευταία 8 χρόνια. Μου αρέσει πολύ.

- Έχεις κυκλοφορήσει το 2010 την studio δουλειά σου. Μπορείς να μας αναφέρεις κάποια πράγματα για αυτή την εμπειρία;

Ωραία. Λοιπόν, ας ξεκινήσουμε από το γεγονός ότι πάντοτε ήμουν κακός στο να γράφω στίχους κι έτσι έδινα βάρος στο να γράφω μουσική. Όταν ολοκλήρωσα και σκέφτηκα ότι ήταν καιρός να κυκλοφορήσω την προσωπική μου δουλειά, συγκέντρωσα κάποια ποιήματα από γνωστούς ποιητές και στίχους από θεωρητικούς του κινήματος και έτσι πήγα στο studio για να ηχογραφήσω. Μου αρέσει το αποτέλεσμα, όμως τώρα σκέφτομαι αρκετά διαφορετικά και ίσως έπρεπε κάποια πράγματα να έχουν γίνει κάπως αλλιώς. Έτσι κι αλλιώς δεν πρόκειται για το τελευταίο cd, επομένως οι ιδέες παραμένουν για το επόμενο project. Καλώς εχόντων των πραγμάτων, όλα θα είναι έτοιμα μέσα στο καλοκαίρι.

- Ποιο είναι το βασικό μήνυμα που περνά ο τίτλος του album; Και ποια είναι τα βασικά θέματα που πραγματεύεται ο στίχος σου;

Το βασικό νόημα του τίτλου είναι η αποτύπωσή του στο τρίπτυχο "Αγάπη, αφοσίωση, πατρίδα". Αυτό είναι και το βασικό μοτίβο. Να αγαπάς το λαό και την Πατρίδα, και το κατά πόσο σημαντικό είναι να μένεις αφοσιωμένος και πιστός για τα ιδανικά για τα οποία μάχεσαι. Για την οικογένεια, για τη Γη των Πατέρων, και για όλους τους μεγάλους στρατιώτες που θυσίασαν τη ζωή τους για το Μέλλον μας.

- Ανέφερέ μας κάποια πράγματα σχετικά με τις διασκευές που συμπεριέλαβες στη δουλειά σου. Έχεις και άλλα κομμάτια στην αγγλική γλώσσα πέρα από αυτά;

Το κομμάτι "1945" από τους Fyrdung είναι μια από τις καλύτερες μπαλάντες που έχω ακούσει ποτέ. Έγινε από έναν καλό Σουηδό φίλο και ενώ μιλούσαμε κάποια στιγμή πάνω σε μια στιγμή μπυροποσίας μου είπε ότι θα ήταν καλή ιδέα να βγει κάποτε και στα γερμανικά. Κι έτσι έγινε... Οι υπόλοιπες διασκευές "Ode to a dying people" και "Change of scenery" αποτελούν δύο από τα αγαπημένα μου κομμάτια και πιστεύω πως ταιριάζουν στο όλο κλίμα του album, επομένως το τόλμησα. Έχω επίσης ετοιμάσει αρκετά κομμάτια στα αγγλικά για τις συναυλίες, όμως το μεγαλύτερο μέρος του set βασίζεται σε γερμανικά.

- Αναρωτιόμουν ποιες είναι οι επιρροές σου.

Οι επιρροές που έχω είναι η αγάπη για το Γένος μου, για τη χώρα μου, την οικογένειά μου και τους φίλους μου. Και φυσικά η αφοσίωσή μου στη μουσική. Αγαπημένες μπάντες και μουσικοί οι Bound for Glory, Arische Jugend, Troty der Luge, Frank Rennicke, Ferox, Fyrdung, Nothung, Blitzkrieg κλπ.

- Συμμετείχες ποτέ σε κάποιο γκρουπ ή προτιμάς να παίζεις μόνος σου;

Ναι, έπαιζα για 10 χρόνια με την πρώτη μου μπάντα, τους "Blutstahl", ξεκινήσαμε το 1996. Διαλυθήκαμε και στη συνέχεια συμμετείχα για 2 χρόνια στους SKD. Παράλληλα έπαιξα με τους Frontalkraft για έναν χρόνο και αυτή τη στιγμή δε συμμετέχω πουθενά. Δημιουργώ όμως τις δικές μου μπαλάντες, οπότε είναι αρκετό για μένα αφού αφιερώνω πολύ χρόνο και διάθεση.

- Ποια είναι η χειρότερη και ποια η καλύτερη στιγμή που μπορείς να ζήσεις ως μουσικός;

Φυσικά η καλύτερη είναι πάντοτε όταν με προσκαλούν να συμμετάσχω σε μουσικές βραδυές, οι συναγωνιστές περνούν καλά με τη μουσική μου και παίρνουν τα μηνύματα που τους δίνω... Μου αρέσει να συναντώ συναγωνιστές και φίλους, να πίνουμε παρέα, να συζητάμε με ενδιαφέροντες ανθρώπους από διαφορετικές χώρες... Θα έλεγα ότι η χειρότερη μου έχει να κάνει με το ακριβώς αντίθετο!

- Συμμετέχεις σε κάποιο πολιτικό κόμμα ή οργανισμό στη χώρα σου;

Όχι, είμαι Ελεύθερος Εθνικιστής. Στηρίζω όπως μπορώ, αλλά δεν επιθυμώ να είμαι ενταγμένος σε κανενός είδους κόμμα ή οργανισμό.

- Ποια είναι τα σημαντικότερα προβλήματα στη σύγχρονη Γερμανία;

Η Γερμανία αντιμετωπίζει αρκετά προβλήματα, πολλά εκ των οποίων αντιμετωπίζουν και οι άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Οι πόλεις και τα χωριά μας έχουν πληγεί από τη μετανάστευση, η κυβέρνησή μας κατακλέβει και καταχράζεται το δημόσιο χρήμα και η γερμανική νεολαία δεν έχει ελπίδα για το μέλλον όταν δεν έχει δουλειές για να επιβιώσει. Είναι πλέον φανερό ότι οι πολιτικοί εδώ δεν αποφασίζουν προς όφελος του γερμανικού λαού, αλλά σύμφωνα με τις επιταγές της οικονομικής ελίτ και της παγκοσμιοποίησης.

- Στις 14 του ερχόμενου μήνα θα εμφανιστείς στο επόμενο live επί ελληνικού εδάφους, στο Skinhouse. Πώς αισθάνεσαι; Κάποιες προσδοκίες;

Ειλικρινά ελπίζω να συναντήσω ενδιαφέροντες ανθρώπους και να ανταλλάξουμε συντροφικές απόψεις και εμπειρίες από τις χώρες μας. Επίσης, εύχομαι να περάσουμε καλά και να διασκεδάσουμε καθ' όλη τη διάρκεια της συναυλίας.

- Πολύ καλά λοιπόν! Σε ευχαριστώ και πάλι. Σε περιμένουμε στην Ελλάδα και ελπίζουμε με τη σειρά μας σε μια ξεχωριστή βραδυά. Οι τελευταίες λέξεις δικές σου.

Σε ευχαριστώ κι εγώ με τη σειρά μου και σας ευχαριστώ στην Ελλάδα για το ενδιαφέρον και την πρόσκληση να συμμετάσχω στην ακουστική βραδυά που διοργανώνετε. Αναμένω για την ημέρα εκείνη με ανυπομονησία. Μέχρι τότε σας χαιρετώ! Συνεχίστε τον Αγώνα!

No comments:

Post a Comment